Senza tessuti chinesi, l'armata indiana ùn pò mancu furnisce uniformi militari.

Senza tessuti chinesi, l'armata indiana ùn pò mancu furnisce uniformi militari. Internauti russi: solu i veli è e cinture sò abbastanza.

 

t01b86443626a53776c.webp

Recentemente, l'Indiani anu scupertu chì i so suldati ùn anu mancu bisognu di purtà vestiti s'elli ùn eranu micca fatti in Cina.

Sicondu i rapporti di i siti web militari russi, l'armata indiana hà recentemente espressu una preoccupazione particulare per a forte dipendenza da i tessuti cinesi per l'uniformi militari indiani. Perchè un'inchiesta recente hà dimustratu chì almenu u 70% di l'uniformi militari purtate da l'armata indiana sò fatte di tessuti acquistati da a Cina.

In risposta à sta quistione, u Ministeru di a Difesa indianu hà dichjaratu ch'ellu permetterà à l'Organizazione Naziunale di Ricerca è Sviluppu di a Difesa di pruduce tessuti speciali in fabbriche indiane per "mette fine à a dipendenza da a Cina è altri tessuti stranieri per l'uniformi militari". Tuttavia, a parte indiana hà signalatu chì questu ùn hè certamente micca un compitu simplice per l'India.

Hè statu signalatu chì solu per l'uniformi estivi di l'Armata Indiana, sò necessarii 5,5 milioni di metri di tela ogni annu. Sè si conta a marina è l'aeronautica, a lunghezza tutale di a tela supererà i 15 milioni di metri. Ùn hè micca faciule rimpiazzà i prudutti impurtati cù prudutti indiani. Inoltre, questu hè solu per l'uniformi militari ordinarie. I requisiti di tela per i paracadute è l'armature sò più alti. Serà un compitu enorme realizà a sustituzione di l'impurtazioni cinesi cù a fabricazione indiana.

L'internauti russi anu ridiculizatu l'India freneticamente. Certi internauti russi anu rispostu: Prima di stabilisce tessuti per a pruduzzione di uniformi, l'India ùn saria micca stata capace di luttà cù a Cina. Forse puderia solu ballà. Certi internauti russi anu dettu chì l'India hè assai calda è hà solu bisognu di un foulard è di una cintura. Certi internauti russi anu ancu signalatu chì l'India stessa hè un paese pruduttore di tessuti, ma hà sempre bisognu d'impurtà tessuti stranieri di alta gamma per fà uniformi militari.

Hè statu signalatu chì l'India hà a più grande zona di piantazione di cuttuni in u mondu, è a so pruduzzione annuale di cuttuni hè seconda in u mondu, seconda solu à a Cina. È per via di a bassa latitudine, a qualità di u cuttuni indianu hè spessu bona, è hè un pruduttu pupulare in u mercatu internaziunale. Tuttavia, malgradu avè materie prime sufficienti, l'India deve sempre impurtà una grande quantità di tessuti da a Cina ogni annu, principalmente perchè l'India manca di capacità di trasfurmazione. L'efficienza di pruduzzione di i tessuti di alta gamma utilizati in uniformi militari hè troppu bassa, dunque deve affidà si à tessuti di alta gamma prudutti in Cina. Tessutu. Senza tessuti cinesi, l'armata indiana ùn saria mancu capace di furnisce uniformi militari.


Data di publicazione: 11 di maghju 2021