Tessuti Ripstop Neri sò populari in a Polizia Africana

I nostri tessuti ripstop neri sò scegliendu a materia prima d'alta qualità, cù un forte tissu di rinforzu di Ripstop 3/3, chì hè assai durable per portà dopu à fà l'uniforme.

Disegnu u rapportu di cumpunimentu di tela à 65% poliester 35% cotone, chì hè a cumminazione classica senza pilling ball.Allora procede cù sbiancatura, mercerizazione è aduprendu u bonu colorante VAT per tinghje u culore neru cù una bona solidità di u culore dopu u lavatu è u sole senza sbiadimentu.Dopu a tintura, pudemu fà u trattamentu di l'acqua repellente o a prova di l'acqua secondu a dumanda di u cliente.

wps_doc_0

I nostri tessuti ripstop neri sò assai populari in e pulitiche africane, tanti paesi pulitiche anu utilizatu i nostri tessuti per fà l'uniforme di a polizia, solu a Pulizzia di Ghana mette l'ordine di 400 mila metri ogni annu.

Stu tessulu ùn hè micca solu usatu per l'uniformi di a polizia, ma pò ancu esse usatu in a sicurità, i guardiani è e forze armate, etc.

wps_doc_1

Semu prufessiunali prufessiunali in a fabricazione di tessuti militari, tessuti di polizia, uniformi militari è uniformi di polizia ancu per più di 20 anni in Cina.

I nostri prudutti sò furniti à 80 paesi di dipartimenti militari, navali, aerei, polizia è rivelatori.

E nostre fabbriche anu tutte e catene di furnimentu da filatura avanzata à macchine di tessitura, da l'imbiancatura à l'equipaggiu di tintura è stampa, è da i disinni CAD à l'equipaghji di uniformi di cucitura, avemu u propiu laboratoriu è tecnichi monitorati ogni passu di a produzzione in tempu reale, QC. U dipartimentu hà fattu l'ispezione finale, chì pò mantene i nostri prudutti sempre superati i requisiti di prova venenu da l'armata è a polizia di i diversi Paesi.

Sempre mantenemu u spiritu di "Qualità prima, Efficienza prima, Serviziu prima" da u principiu à a fine.Accoltamu sinceramente a visita è a dumanda da ogni cliente in u mondu.

A qualità hè a nostra cultura !Per fà affari cun noi, i vostri soldi sò salvu.


Tempu di Postu: Mar-01-2023