Di chì materiale hè fatta a tuta di camuflamentu ? U camuflamentu hè fattu cù fibre chimiche sintetiche, micca solu in a luce visibile cum'è u materiale originale di cuttuni, hè superiore à a ricunniscenza è, per via di a tinta di culore drogata in chimichi speciali, a capacità di riflessione infrarossa di u camuflamentu hè largamente simile à quella di u paisaghju circundante, dunque hà un certu effettu di camuflamentu antiinfrarossu di ricunniscenza.
I vestiti di mimetica sò cumposti di culori verdi, gialli, tè, neri è altri culori cù mudelli di culore protettivu irregulari per i vestiti di mimetica. U vestitu di mimetica richiede chì e so onde di luce riflesse sianu più o menu listesse à quelle riflesse da l'uggetti circundanti, chì ponu micca solu cunfonde a ricunniscenza visuale di u nemicu, ma ancu trattà a ricunniscenza infrarossa, rendendu difficiule per u nemicu di catturà u bersagliu cù strumenti di rilevazione muderni.
I vestiti di mimetica sò un tipu basicu di vestiti d'allenamentu. U mimetica hè un novu tipu di culore di prutezzione cumpostu di verde, giallu, tè, neru è altri culori cù mudelli irregulari. U vestitu di mimetica richiede chì e so onde di luce riflesse sianu più o menu listesse à quelle riflesse da l'uggetti circundanti, chì ponu micca solu cunfonde a rilevazione à ochju nudu di u nemicu, ma ancu trattà a rilevazione infrarossa, rendendu difficiule per u nemicu di catturà u bersagliu cù strumenti di rilevazione muderni.
L'uniformi di mimetica sò apparse per a prima volta cum'è mimetica, è l'armata di Hitler l'hà aduprate per a prima volta à a fine di a seconda guerra mundiale cum'è "mimetica tricolore". Più tardi, certi paesi, guidati da i Stati Uniti, sò stati equipaggiati cù "mimetica à quattru culori".
Data di publicazione: 8 d'aostu 2018