Di chì materiale hè fattu u vestitu di camouflage?

Di chì materiale hè fattu u vestitu di camouflage?Camouflage da fibre chimica sintetica, micca solu in a luce visibile di u materiale di cuttuni uriginale hè superiore, a ricunniscenza è perchè in u culore di tintura dopatu in i sustanzi chimichi spiciali, facenu u camouflage di capacità di riflessione di riflessione infrarouge capacità largamente simili cù u paisaghju circundante, cusì hà certu effettu camouflage anti infrared di ricunniscenza.

U vestitu di camuflaghju hè cumpostu di culori verdi, gialli, tè, neri è altri culori, mudelli di culori protettivi irregulari per a ropa di camuflage.U vestitu di camouflage esige chì e so onde di luce riflesse sò più o meno uguali à quelli riflessi da l'uggetti circundanti, chì ùn ponu micca solu cunfundà a ricunniscenza visuale di u nemicu, ma ancu trattà cù a ricunniscenza infrared, facendu difficiuli per l'inimicu per catturà u mira cù muderni. strumenti di rilevazione.

U vestitu di camuflage hè un tipu basicu di vestiti di furmazione.Camouflage hè un novu tipu di culore di prutezzione cumpostu di verdi, gialli, tè, neri è altri culori cù mudelli irregulari.U vestitu di camouflage richiede chì e so onde di luce riflesse sò più o meno uguali à quelli riflessi da l'uggetti circundanti, chì ùn ponu micca solu cunfundà a rilevazione di l'occhiu nudu di u nemicu, ma ancu trattà cù a rilevazione infrarossa, facendu difficiuli per u nemicu per catturà u mira. strumenti di rilevazione muderni.

L'uniformi di camouflage apparsu prima cum'è camouflage, è l'armata di Hitler l'utilizanu per a prima volta à a fine di a seconda guerra mundiale cum'è "camouflage tricolore".In seguitu, certi paesi, guidati da i Stati Uniti, eranu furnuti cù "camouflage di quattru culori".


Tempu di post: Aug-08-2018